Idag är man 18 år :D

Mwahaha. Idag är en mycket viktig och bra dag för mig för jag är nämligen 18(!) år. Det vill säga, jag får göra nästan precis vad jag vill. Jag kan resa mer fritt, jag kan köpa alkohol(men något jag inte kommer att göra, faktiskt jag skall undvika så mycket alkohol som möjligt) och jag kan tatuera mig. :D alla dessa saker, utan föräldrarnas tillstånd och inblandade.
^_^ Versailles konsert för mig med andra ord, jag skall dit. >.< Jag kan fast bo på hotell eller vandrarhem om jag inte slipper från Helsingfors efter konserten. dammit.

Jaja, vad har jag gjort på min stora dag? Jag har bjudit min farmor och farfar till oss, dom kom på kaffe och kaka och jag fick present av dem. ^^
På tal om presenter, jag fick D.Gray-Man mangan av min storesyster  :D och mycket pengar av mina föräldrar TvT yes yes, äntligen kan man fylla plånboken när den har varit uttorkad av pengabrist. xD

jao. det är väl allt man har och säga ^^ Happy Birthday to mee..

hrh

Kommentarer
Postat av: Vanu

Grattis :)

Om du far på Versailles konsert så kommer jag no vitsit me ;)

2010-05-06 @ 18:47:12
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: Filippa

grattis! (i efterskott x))

2010-05-11 @ 20:01:20
URL: http://nogg.se/mjauizmatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0