fick shit bra i hissa provet!

oj oj oj oj. jag fick 9½ i historia provet, damn thats something! speciellt när såna resultat kommer från mig. :D min nivå är ungefär7-8 och nu i hissa provet fick jag 9½. 15/16 poäng.

Provet handlade om finland och dess krig med ryssland, alltså inget intressant för mig. -____- men tydligen så lyckades jag skrapa ihop poäng, till och med  i essä uppgifterna. Där fick jag 6/6p om slutet och början av fortsättningskriget och 5/6p fick jag om inbördeskrigt i finland. wow.. + full poäng på korta förklaringsfrågor, 4/4p
haha och ända läste jag bara 2 dagar på det. xD

hoppas jag får 10 i betyget i historia, det skulle vara något de. :D för att jag och min kompis har varit lite extra aktiva på timman och nixo har själv sagt de..så vad vet man..?^^ jag är otroligt glad just nu. :)

tralalalaa laa.. ;D join the happiness with mee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0