:D ÅBO CITY (shopping:DDD) gästbloggare!

Ciao! IDAg bloggar JAG! Ancikuns syrra Idaho! ;D Idag körde vi in ti åbo fö att slösa pengar! Jag har nog bara någo på 40 € men va kan man 0;D? NÅja här en lista p allt vi köpt! :D Redo för sommar och soool! ;D
Här är en liasta på allt vi köpt:

 Annas;
* 2 x manga bäcker; D.Gray-Man
* 1 t-skjorta + hängslar
* shorts från cybershop
* byxor; H&M (som skall sys o lagas)
* slips X)
* Manga tidning; Neo
* Hårfärg; L'oréal Paris

Idaho;

@ Kjol; Zara
@ Cowboystråhatt; Carling
@ Sandaler; Zara
@ Hawaiian Tropic sololja ;)
@ Aussie hårinpack
@ Papper till mitt rum (som renoveras)

Pics av de vi köpt! :D Medan vi hade omahauska hörde vi på Frankrikes eurovisionslåt! X) OLA!

 






Älska mina sandaler! <3 ^^

Ancis födis present som hon fick av mej! :D





Kommentarer
Postat av: hannAaA

Att vi ska ja !:D tuffa bilder btw!=)

2010-05-30 @ 18:08:03
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0