AMV hörna.

Nu skall jag posta de anime musik videon som jag har hittat och tycker att de är värda att komma upp på min blogg. Dom är enligt mig mycket bra gjorda  och hör till favoriterna. De kommer både gamla som nya. ^^
ENJOY.








denhär var den första AMV jag såg med min favorit serie <3 så jäkla bra kombinerat med sången och serien.


helt sjukt hur man har lyckats göra den här :O


varning: färggrannt X3






väldigt duktigt redigerat.


Halloween anime.


d.gray-man version av låten med marilyn manson


nu till något roligt :D med den sjukaste anime karaktären någonsin


Soul Eater - Time of dying.
http://www.youtube.com/watch?v=dUSVjgDcqYE&feature=related

och sist, vampyrer ;D

oh jag skall inte glömma denhär :O
/>


det finns ju fortfarande hur många amvs som helst att visa upp, så om jag kommer på några till så lägger jag upp dem i en ny tråd. ^_^

Kommentarer
Postat av: Vanu

SV: Men om man int får skjuts hem så kan man ju si om det finns någå bussar som far till typ Bjärnå o så kan nån komma efter oss därifrån ^^ de e ju ändå närmare än Hesa.

2010-05-07 @ 16:52:33
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Jo, de sku ju va bra, men man vet ju int att den slutar den tiden, men en vanlig konsert brukar ju hålla på i ca 1 och en halv timme, så de sku ju va helt passligt ^__^

2010-05-07 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0