Vistlip ftw.

Dom här grabbarna är nog underbara xD jag valde nog rätt när jag köpte deras skiva i december för de gör sån ljuvlig musik. Deras personlighet och humor är ägd ^^ önskade att man kunde joina dom i deras skojjigheter och ha roligt.

en av mina favorit låtar från dem är Alone. För att Tomo använder sin röst jättebra i den här PV:n. Och melodin är här också kiva ;D



Vistlip goes karaoke <3 oh noes Tohya(trummisen) sjunger drop note igen på 2:58 xD

lite sammanfattat, vad de har sysslat med. Låten som spelas i videon är deras låt Moon Light Snow Rabbit. Haha bäst är nog 2:48 när Tomo och Rui dansar och Umi som kollar lite snatt på dem i uttrycket: huh?!
hihi och 4:30 är lite fult dedär xP 



Okej, då var det bevisat varför trummisen inte sjuger i bandet xD lmao. på 2:27 börjar han sjunga...oh my.



som avslutning tipsar jag om....låten EVE. också en shit bra sång av dem  ^_^


hejdå hej..nu skall jag fortsätta lyssna på dem från deras senaste album. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu ha ja (;

2010-03-07 @ 15:29:32
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0