Teater och Ai Otsuka

Imorgon far vi med skolan till Åbo och skall se på en teater pjäs: Anne Franks dagbok. Jag tror den kommer att vara mycket bra eftersom jag har hört en del bra kritik om den :). 
Efter det far alla och äta på egen hand i en timme och sen efter det hemfärd.

Idag på kvällen har jag lite chill. Har letat efter låtar på youtube. Bland annat Ai Otsuka som är en jätte bra sångare. Jag gillar hennes musik ^^
Den här låten är speciellt min favorit just nu.


även denna låt är också bra <3




dom här låtarna skall definitvt ner till MP3:an.

Igår var jag och provade köra bil igen. Den här gången bland trafikljus och landsvägar. Det gick helt fint, det enda bilskole läraren påminde om och om hela tiden var med hastigheten xD haha. Han tyckte att jag inte kunde hålla direkt jämnhastighet + att jag knycker iväg med bilen när jag skall köra iväg. lol xD bruuuum. pjtiiiing fwoosh.(mina ljudeffekter om hur jag föreställde situationen med mina snygga "starter" i trafikljus korsningar).

nä nu får det nog ta och räcka >:P nu skall jag fortsätta på mitt lilla tecknings arbete. ^^
hejdå hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0