Äntligen ny musik från Vistlip

Härligt härligt ;D
Egentligen så skulle jag läsa på prov men blev fast på nätet istället. Och just när jag surfade på youtube efter ny musik så kom jag på att jag skulle leta efter andra Vistlips låtar. och tadaa så fann jag en preview film på en kommande låt som vistlip skall ge ut <3


Hmm..där igen har stilen ändrat lite, men same music, same music style.

Ahaa, hittade en behind the scene videoklipp ^_^ dock ingen text.

haha slutet xD när man ser Tomo där ute som hoppar på och poserar med paraplyet..


Och här är del två. pfft.. där vid mitten/slutet.Är de lite relations konflikter på gång? xD ^^

och inte nog med det. I slutet av videon fick mig att skratta ordentligt när tomo härmar en apa och försöker klättra upp i trädet. Lol vitsis fail. xD
Tomo är en fail apa. <-- min enda kommentar om det.




Annors då på veckan? jo bara läxläsning har jag haft. -.- död åt det. Imorgon skall jag skriva franska prov, säg lycka till åt mig.
En positiv sak om morgondagen...det blir påsk efter skolans slut.(dessvärre får vi inte sluta tidigare) skyller på min lärare.

aja..nu skall jag läsa en sista gång på franska ord. Så hejdå hej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0