Vigsel i Österbotten

Just det. Mina adopterade kusiner från ryssland blev medlem i kyrkan så därför hamnde vi fara dit under veckoslutet.

Vi startade på fredagen med bil och vi körde i ca 6h. På vägen stannde vi i juustoportti. Ett matställe inklusive matbutik. Idaho(syrran) och jag hade lite omahauska i butiken för vi hittade en tecknade serie version av high school musical..den sög. Samtidigt när vi rotade bland tidningarna så hittade vi i suosikki tidningen en liten bild på grren day..I AVATAR STIL. Lol XD
Resten av schaktet måste ha kyttat snett på oss när vi fick värsta skrattanfallet där.

I österbotten var kusinerna våra glada och stojjiga. Direkt följande dag tidigt på morgonen kom dom och väckte oss(hoppa i sängen, sno kameran, mobilen etc.) och ville att vi skulle komma ut och leka med dom. aw. ^^
När vi var ute skulle vi spela fotboll med dom och hoppa på deras stora studsmatta

På kvällen var de vigsel, det gick riktigt bra, som presenter fick de lego som de hade bygga snabbst tävling på. Medan de byggde ropade de, jag lever jag, nej jag lver, du lever inte.
lever=leder. haha. naaw. X3

På söndag for vi hem.
Resan var ganska chill och när jag kom hem fortsatte jag att se på Wolf's rain.
^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0