nöjd med resultatet.

jao, med tanke på att mina photoshop skills ligger på minusgränsen. ;P

beskrivning:
Jag själv då, med en kamera, varför jag är svart vit har jag ingen aning om, tyckte bara att det passa dit.
Vistlip. mitt favorit band. Syftar också på övrig musik och sånt.
D.gray-man: kanda, lavi, allen och krory som öh, spöken?. xD anime is the whoa. så därför måste det vara där.
Ett japanskt tempel sak, syftar på min kärlek till japan och asien överlag.

Och Millenium Earl som tränger sig i hörnet av ingen orsak. Han bara förtjänar att vara där, med tanke på hur awesome han är.

så vad tycker ni gott folk? inget fel på renovering och uppfreschning.

Kommentarer
Postat av: hAnna

wuhuu! :D jaa vem vet (;

2010-06-10 @ 11:27:55
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0