life gonna suck when you grow up.

Idag var jag på jobb och vattnade blommor på kyrkogården. huh huh säger jag. Jag vill vara en blomma så jag får en stänk vatten på mig när det är varma heta dagar.
+ så glömde jag kontonummret mitt hemma idag, så jag hamnade springa hem efter det och ge det till församlingen. Det är ju ett måste, annors så får man ju ingen lön ^^

På eftermiddagen klippte vi återigen kvistar. ugh. det var värst också för någon hade sprungit iväg med ena saxen så T måste köra till agrimarket och köpa en ny.
Sedan klippte vi, talade, klippte, tittade på klockan, klippte, klippte och klippte.
Medan jag klippte buskarna hade jag den värsta glädjedödande låten i huvudet! Dennis leary - lifes gonna suck.
 så den låten har jag 100% säkert i huvudet ända till kvällen. haha. ;)
Den är så sjuk att den blir humor ;)



life gonna suck when you grow up.when you grow up. when you grow up. life gonna suck when you grow up, it sucks pretty bad right noow. .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0