jag utmanar dig!

1.Ta fram mp3, papper, penna och kanske ett suddgummi.
2. välj en favorit karaktär eller din egen skapad karaktär.
3. lägg din mp3 på "slumpvis "vald låt.
4. Den låten som kommer upp skall du" teckna efter" med din karaktär.
5.Låtens längd är din tecknar tid. När låten är slut måste även du sluta.
6. Din karaktär skall även ha en historia, så här kommer delarna:

A. din karaktärs första dag
B. din karaktär i skolan
C. din karatär blir kär
D. din karaktär blir i strid
E. din karaktär dör.

Kort men utmanande och skojjigt XD

här är min egen karaktär Fiiyuu som jag tänker plåga.

Here we goo:








sådär ja xD skisser som sagt eftersom man inte hinner göra något bättre, men vad gör det. Det är ju känslan man skall få fram typ. Själv tycker jag det här var en svår juttu när man måste sluta då låten slutar. haha.
vissa av bilderna blev lite off. Men bah, ja försökte. Paint för faan xD enklast att teckna på datan med. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0