"Grattis" inlägg

Igår fyllde bästa Hanna år ;D Congratz ^o^ eller Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu! som man säger på japanska. ^_~

Jippi yay. Så igår kom vi hem från Lappvik. Vi hade varit där på fredagen till lördagen och hälsade på min formmo och faffa :) det var kul ^^
På eftermiddagen for vi till hanna och och firade henne ^^ sedan for vi till dalsbruk en sväng ti balticen. Träffade en hel del bekanta där. Sa hej till Fanny som jag råkade traska förbi och prata en liten stund me hon och hennes syster ^^ 

På kvällen hände det buller och krasch och krasch. Vi var alltså hos hanna ca halv 12 på natten och var hos henne en stund. När vi var där brakade en hyllvåning sönder och där fanns 80% av alla deras tallrikar och skålar..som for i krasch. Vilket ljud, det säger jag.
;O

men vi städade upp det. Sedan for vi ut och åt chokladkaka och chips.

Och ennu en gång Grattiis Hanna på 15 års dagen.


Och nu den andra juttun jag säga stort grattis för är Vistlip!
Nu är bandet 3år kan man säga ;)  Den 7/7 2007 bildades bandet och nu firar dom sitt 3 år ;D
Med det speciella året så gav de ut musikvideon Hameln där dom i videon visar sitt lilla vistlip party ^^




haha xD Denhär videon är sådär kiva, vistlip style helt enkelt. Är det något jag oxo gillar med vistlip är det  deras vänskap, hur kiva och stabil den är.  haha, 1:11 äe ju bara härlig xD när Yuh bjuder Tohya på något chips sak så syns det i manga form hur eldflammor kommer från munnen, sådär "hot hot hot" x)


Igår sammanfattat: väldigt bra humör och jävligt bra dag ;D

Kommentarer
Postat av: h4nna

tackartackartackar! <3 :D

2010-07-12 @ 10:16:09
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0