Damn you cykel!

Autch.

Mina ben svider...

Idag så skulle jag fara med min syster(IdaHo) till byn cyklandes av tre olika saker:
1. posta ett brev
2. IdaHo skulle beställa någo tid ti rehaben.
3. jag skulle ta passfoto ti körkortet

vi gjorde alla dom sakerna och på hemvägen cyklade vi på en grusväg. Det var där jag slintade med styret(igen) -.- och föll med båda benen på gruset. aj. D;

men som tur så skedde det bredvid ett hus där det bodde en hygglig karl som hade plåster och sånt. :)

och tilllika så fick jag en första hjälp mini väska av honom xD han sa att jag kanske kommer att behöva den i fortsättningen xP
Lol, jag tror han har rätt för så klumpig jag är och kan stöta mig  på vadsom helst, så är en sån här väska bra att ha med ;P


Just nu är jag hemma, jag skall snart fortsätta med mina kära karaktärer jag håller på att designa. Och sedan så skall jag fortsätta läsa historia: antikens grekland och romarriket. ;)

Aja kan också tillägga att jag är smått sjuk. Har ont i halsen och näsan känns ugh.
Väldigt glädjedödande när vädret ute är 30+  -____-'

Kommentarer
Postat av: Anonym

your next! >:DD

2010-07-06 @ 23:14:30
Postat av: idaho

aw! :D I come from the land down under <3

2010-07-07 @ 10:56:59
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0