Oh my buddha, YES!

mina hetalia figurer har kommit hem!!! yahahaha.
Fast jag måste hämta dom från posten imorgon, paketet var för stort att hämta till vår postlåda(förståerligt) XD

Oh yes, de lyckades komma från japan till mig, låt mig see, det här är andra paketet jag har beställt från japan ^_~ och snart blir det ett till för vet ni vad? joo hetalia Set 1 finns igen i lagret ;D ;D haha damn nu blir jag super fattig XD julklapps pengar please? x3

mina jag kommer att äga:

de som jag tänker köpa tillnäst:

+ Romano/syd italien <3 <3



Kommentarer
Postat av: Jennifer

man måste bara älska Hetalia figurerna!

får jag bara fråga var ifrån du köpte de nyaste figurerna? (:

2010-12-24 @ 04:04:44
Postat av: Anchikun den allsmäktige

jag köpte dom från Hobbysearch:



http://www.1999.co.jp/eng/



:)

fast, det kan ta en tid tills de kommer till lagret igen. Fast så kan man ju fa och köpa dom från Ebay också :)

2010-12-24 @ 11:26:04
URL: http://anchikun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0