När situationer vänder och svänger

som i en bergodalbana ungefär, är det ett tecken på att livet skenar iväg.

Wiiee jag slapp tillsut på festen, vilket var värt för att det hände mycket skoj. Vi betedde oss välidigt random emellanåt(LOL) och vi alla hade skitkul. ;D

jag kom hem ca 1 tiden på natten. Sen fick jag en "kick" att se på Pandora Hearts animen. Fy fan så bra den är! och kollade på säkert 5 avsnitt i sträck. Kunde inte slutar tack vare alla cliffchanger som gjorde att jag måste klicka vidare till följande avsnitt. Så ehum..man såg då på animen tills tiden blev halv 4 på natten :3
         

aaaand...I'm in love with Break!! XD precis min favovrit typ av personer: sjukt random, psyko emellanåt, pop out teleport skillz, har en docka på axeln och får inte diabetes av alla sötsaker han klämmer i sig. XD
                   
sååå om ni vill ge en julklapp till mig så kan ni köpa mangan XD samlar oxo nämligen på den, haha xP


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag köpte den från den bästa onlinebutiken: Huuto.net! (:

Det finns ganska mycket nice stuff där ^^

2010-12-20 @ 16:04:01
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0