jag "maplar" igen

Min blogg är ganska uttorkad just nu, eller skall man säga djupfryst i det här vintervädret?

Varför undrar ni kanske?

jaa, det finns faktiskt en logisk förklaring: jag spelar MapleStory igen!

Maplestory är ett typiskt gratis onlinespel i 2D. Man skapar en gubbe, går upp i Level, köper nya kläder och vapen, strider mot monster, möter andra spelare, gör uppdrag tillsammans med dem, eller enskilt.

I spelet kan man ha olika jobb som man är fast med tills man når upp till en nivå då man kan byta till ett bättre jobb.

jag själv har en Magican med Ice lightning på level 35 som strider med hjälp av magi.



Först kunde jag inte logga in på min original användarnamn för att sidan påstod att den inte existerade mer. bullshit! den finns och efter om och men lyckades jag tillslut att komma in på den. så Ha på er!

Fastän spelet låter simpelt är det hysteriskt kul att spela. Man blir lätt beroende och det är lätt att förstå de olika funktionerna. dessutom är musiken i spelet  skön och rätt gullig ^^





för mer info: http://maplestory.nexon.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0