hejhopp, 2011 om 2 dagar

Yaaay. Ett nytt år är påväg igen. LOL, tänk.. ett år till närmare 2012.  Hohoh.
Ooh vad jag väntar till det året sen(fastän jag vet att ingenting kommer att hända då, men, men).

Såå några nyårslöften då? Näe.

Jo jag skall se på en ny anime som jag borde har sett för längesen redan: Kuroshitsuji

Jaa. skäms på mig som inte har lagt intresse för den serien. Men NU skall jag göra det gott folk! ;D

Jag smygade just runt på Tan-Chans blogg och uuptäckte denna grabb i serien:



Edit: wow, påminner om en karaktär från en serie, men kan inte komma på vem..vilket skräp minne man har då.
Kanske Oz från Pandora hearts? näee.. då skulle jag få en "aha" kick i hjärnan...

^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy på dig, Kuroshitsuji är den bästa serien någonsin, hur kan du inte ha uppmärksammat den? xD



Alois-pojken på bilderna är skitjobbig, bara så att du vet xD

2010-12-31 @ 14:18:15
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0