En FLELE!

En ny funktion har kommit till min dator! en FLELE. Den är ungefär som en Shimeji, en figur på dataskärmen, MEN den är en mp3 spelare på datorn istället. Med andra ord den sjunger ^^

Det tog 3h för mig att få den att fungera på min crappy dator, men tack vare alla kommentarer, tips, deviantart, youtube etc så fick jag den att fungera ;D

Såå vill ni ha en sjungade mp3 spelande figurpå datorn så kan ni gå in på den här devianrtart länken där det finns en tutorial på hur man laddar ner allt stuff.
Jag själv har Miku och Spaninen, och ryssland är på kommande snart. Har inte ännu lyckats få han på datorn
>.<¤

Och har ni laddat ner den och inte får den att sjunga så kan ni gå in här, där finns lösningar, det hjälpte mig, speciellet att ändra på kontrollpanelen på språken.



Ah faack spanien vill nu inte sjunga Dx han bara säger ???????1?????
Lol dagens teknik är härlig ^^¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0