lalalala

Idag har jag kört bil i salo. wiee. Övningskörning då.

En tanke har slagit mig idag att jag kanske kan fara till sverige i vår? Nångon i April då Uppcon ordnas, för diit vill jag ;)
Uppcon är en manga och anime konvent som är jättestort evengemang och hör bl.a till de största otaku konventen i norden. Jag fick en sån inspration att fara dit efter att uppcon10 hade ordnats(denna året). + ooom jag slipper dit skulle jag mycket gärna vilja cosplaya. Som vem det vet jag inte ;)

Heh, bara till att övertala föräldrarna om lov att fara över till grannlandet på otaku konvent. ^^ oh my~

Men om man skulle slippa så skulle det vara en livsupplevelse.
vill diit D:

mer info för dem som är intresserade:
http://10.uppcon.se/








Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har sett bilder därifrån och det verkar helt underbart. det skulle vara skitroligt att vara bland massor med likasinnade människor, haha :)

2010-08-21 @ 11:41:20
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0