HåltimmaN

Just nu har jag håltimma, och det är skönt när det är efter maten ;D då kan man vila på maten mwahahaha.

Hehe. Före jag kom till skolan ca halv 12 tiden så mötte jag på M på vägen till skolan. Hon var påväg att äta till sin syrra från brusa och när vi smått pratade med varandra. Då plötligt så kom de någon åldring och började prata med oss om att studera i USA eftersom hennes brors dotter hade gjort det ;D
och jag har ingen aning om vem hon var. Hon bor inte i kimito, det märkte man, och jag har aldrig sett henne förut.

Men skojj var det att hon började tala med oss, för det är ju ovanlig för oss att folk börjar tala med varandra utan att ha en aning om vem den person är X)
Det är endast i Geneve som jag såg en liknande händelse. Där var det två män som kom från olika länder och de började disskutera om krig etc. Sen när de var klara så gick de åt skilda håll ;P

Tillnäst så skall jag ha matematik med bäste Brita som lärare. Hail brita! matematikens mästare( på förklaringar).

//Anna josefin Holmlund har talat i inlägget. Peace out! \/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0