cosplay

har funderat vidare på sverige resan och uppcon. Maybe det blir av. Pratade med mom om det och hon sa att de kunde vara möjligt, för jag har ju slutat skolan då redan och studentskrivningarna är ju över. :D man får se hur det utvecklas, jag bara hoppas innerligt att jag slipper >o<

+ så funderade jag på cosplay, om jag råkar fara dit, vem skall jag cosplaya som?
Första tanke som kom upp var ryssland från APH. Han är lång(det är jag med) och hans kroppsbyggnad skulle möjligen påminna om min. (för jag passar ej till någon söt kawaii flicka ;P)
+ så är han awesome! med en solros i handen och ett leende på läpparna så blir det bra ;D och kläderna är inte så jätte invecklad heller. Och om jag fixar rysslands flagga till så blir det win.
:D
 
become one with mother russia da? :D

ett annat alternativ är S. Korea, också min favorit hetalia haha(wtf? bara hetalia karaktärer?!)
Det skulle vara kul att ha någon asiatisk klädnad på sig+ att hans personlighet påminner om min ;)
ett plus skulle oxo vara att jag tror att det inte är så många som klär ut sig till honom. De är mer de kändare karktärerna som folk cosplayar som ;)

yayaya
får se vem det blir, Ryssland eller Korea? ;P
vem tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0