Annecy 2010








Waasaaabii!
Yum!



lysande Sakura träd, men want. D:



I väntan på bättre tider? xD


Såhär roligt kan man ha med en sim mössa och simglasögon!
och nej det är inte jag, det är någon kopia på mig. :D

Hanna goes berserk! Ruuun!










Mitt hem är min grotta.


jag bor där :D




Can you see the creepy face? >;)




Vårt *host* hotell *ehum* nooot. x)


vi gick till denhär byn som var på andra sidan sjön i 500+ C värme.
Dog vi? näe. för vi tog buss hem :)

Churros!! min favorit snacks ;)



Hannas fästman.


Shoppaa.



död bild, men det finns ingen lag att man måste se "bra" ut ;)






kan ni se en ensam fallskärmshoppare?



Mer bilder kommer i nästa inlägg.


















hahahaaa




just kidding ;D












Titta, Mout Everest Blanc! :) inte så pjåkit.







japaner, härligt att höra det språket inrl.




4C i bussrn


WC pappers behållare. Prima saker jag var nära på att köpa. ^^

godis butik nom nom nom.


DANGER! do not go there.



flyget hem.


Kommentarer
Postat av: idahsd

^^ de e fiin bild jo .

2010-08-03 @ 13:10:28
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0