Imorgon till Helsingfors.

Och fara på konsert :D yah LM.C med Maya och Aiji. (och denkiman) ^^ Det kommer att bli jätte roligt och jag har hört att de håller jätte underhållande uppträdanden, så mycket förväntningar har man.
Så man får och se hur det är klädda, endera som optimistiska spöken eller i en rockpop stil med glada färger :P
bjklghui

eller

rftfgws


Det får man se imorgon :D
Haha, och jag måst få autograf av dem >o< hoppas de ger det imorgon.

aja glad påsk, som påsk bild visar jag Maya och Aiji som skall flyga till Blåkulla med kvast.
nököbn
xD
~Sayonara ~


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Heh nå jag e glad att jag blev dt :) Okej, jag va nog nära dn här gången, sku verkligen int ha vila skriva om dt! Joo dom e jättesvåra, dom e ju på en sån nivå att dom int ska vara för lätta för dom som e tvåspråkiga.. men man tycker ju att hon sku kunna göra två prov då, så att vi som e mindre bra (A) på finska också sku kunna få någålunda bra resultat. Och nej, jag har heller ingen motivation till att lära mej språket. Hehe nåå dt återstår att se ;)

Tack ska du ha! :) du har också snygg layout :)

2010-04-04 @ 15:43:08
URL: http://sandua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0