eftersom jag härmar efter alla...

och kan lätt följa strömmen gör jag också den här ifyllnings saken. >:P
den är tagen från www.wiu.blogg.se.

Bästa veckodagen
: Lördag ofc.
Humör:
allmänt glad och nöjd.
Favoritgodis: Kinder choklad, yummy xD
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa, skink-,broiler- och janssonsfrestele. blöh.
Kläder just nu: creepy t-skjorta, mörkblåa byxor, bälte med kedjor, vita sockor och mina randiga svart vita halv vantar.
Musik just nu:
Aicle - Que Sera Sera (varning, psykomusik igen, älskar början <3 så evil)
Favoritsaft:
100% apelsin.
Dagens längtan:
Sommar ftw. Konserter, pengar, livet.
Hur många kuddar sover du med
: fyra.  
Spelar du nåt instrument:
Nopp, men det skulle vara roligt med att börja med piano eller fiol.
Dagens frisyr:
em, tuperat platt skräp. Håret ville inte forma idag men frisyren jag tänkte på var visual kei inspiretat, lol.
Kommer du ihåg din första kärlek:
mhm. ;)
Har du några homosexuella vänner: yes och jag är ärlig, säger dock inte vem. ^^
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: njaee.
Ser du på kärleken som ett misstag: ja, ibland. Men överlag nej.
Bio eller promenad:
Bio FTW.
Dagens borde: Se på film. 
Dagens fundering: varför folka vill se negativt på positiva saker. jag menar, det är ju inte kul att skapa problem av ingenting och inte se någon utväg i det möjliga. jag förstår mig inte på såna människor. >.O dom kanske tycker om att tänka pessimistiskt.
Snarkar du? nej hördu, eller jag har iaf inte hört mig själv göra det(facepalm anna, facepalm -.-')
Rädd för insekter?
nej hördu.
Det här är jag bra på:
Teckna kanske. :)
Vad vill du jobba som?: jag vet faktiskt inte, det skulle vara kul att ha en karriär inom konsten men humm. krävande är det förstås.
Chips eller godis? Både och.
Skriver du dagbok?
yes, det gör jag. Både på bloggen och privat.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej, har bara vanliga hål i öronen. Men det skulle vara kul att ha en tauering på vänstra sidan av halsen :3 ett jp eller kinesiskt tecken eller en..fjäril xD.
Hur många syskon har du?
en storsyrra och en lillsyrra
Är du rädd för blod? nepp
Anser du att du är stark? fysiskt:nej, är en riktig "svagis".
Röker du?
Nej fan.
Snusar du?
O.O oh god nej!
Använder du knark? -.-' nej nej nej nej.
Kaffe eller te?
te. nihongo människa needs tee. Dx
London eller Paris:
Paris! Har varit där o vill dit pånytt <3
Favoritfärg: tro det eller ej: Gul.
Född:
Finland, -.-
Nationalitet:
Finlandssvensk. observera finlandssvensk, jag talar svenska och bor i finland.

Kommentarer
Postat av: hanna

yayyayyay:D

2010-04-09 @ 22:48:36
URL: http://wiu.blogg.se/
Postat av: vanu

Det skulle vara jättekiva att komma med ^^

Jag ska prata med mamma och pappa och se vad dom säger :)

2010-04-10 @ 18:26:52
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag pratat med mamma och pappa och dom sa att det nog gick bra att jag kom med, bara skjuts ordnas ^^

2010-04-11 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0