är ledig hela jävla veckan ;D

Klockan är 9 på morgonen, solen lyser ljuvligt och jag är hemma och tänker inte fara till skolan...för att jag har intensivstuder(!). ^^
Det betyder att man får på en vecka göra vad som helst och man behöver inte vara i skolan och jobba på det. Jag skall då måla och teckna porträtt hela veckan ochjag  har redan färdigt allt marierial och bilder. (Y)
det skall bli kul dethär :)
Tror jag skall far ut i solen och teckna, det är ju ändå så härligt väder.
dom här bilderna kommer jag att teckna, får se om man hinner med alla bilder.
n cfg en mörkhyad unge :) och yes jag får använda denhär som referens bild, den är tagen från morguefile.
ujfju min syrra.

jyfyj shigeaki ^^ en känd asiat.

alltså det blir en mörkyad unge, en vithyad tonåring(ungdom)och en ungdom(vuxen) asiat.
yah, det blir lite internationellt det här.

hejdå. jag kommer att updatdera varje bild steg för steg här så får ni se hur det går för mig med mitt tecknande. ^^

Kommentarer
Postat av: Vanu ^-^

SV: jag har frågat och de har ännu lite oklart med ledighet från jobbet och så, så jag är inte säker ännu. Jag kan höra av mig sen när jag vet mer ^-^

2010-04-12 @ 16:31:52
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: hännää

tuff bild dendär av din syrra.. ;) :D

2010-04-12 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0