Anna är brottslig.

Men det kunde inte hjälpas. Hittar jag japanska band afficher i en svensk musiktidning så kan man väl inte motstå att knycka affichen. x3

Nu undrar ni säkert vad jag har gjort? då skall jag förklara det xD:
Jag har rotat i mina gamla OKEJ tidningar och plötsligt så såg jag en liten artikel om UnsraW i tidningen, wtf tänkte man då för när har visual kei musik tagit intresset till en svensk musik skvaller tidning?.
hnsf

Så jag granskade tidningen helt igenom också de andra och fann att den förra numret hade tagit upp j-musik. Damn tänkte jag och stack till bibban för att låna dessa tidningar. Och tänk plancherna fanns kvar, o det var hela två tidningar som hade dem. <3 ena hade Girugämesh och den andra hade Alice nine. Jag lånade dem och slet ut plancherna hemma xD oh my... men bläh vad behöver bibban plancherna till? det är bra extra sidor som ingen märker att e borta. >v<
Anyway nu har jag två nya fina afficher på min vägg. moahaha.. vad gör man inte för visual kei band? xD. pft fast sångaren i alice nine blev lite skadad när jag rev ut planchen. :( han fick hål  i halsen och  mwihihi, i baken, så man får ta planchen med humor.  ^^ jag skyller på bibban som har stansat extra på tidningen så man svårare får ut planchen >.O..

iaf jag fick dem mwahahaha.. >:D in your face bibba, jag fick plancherna!
Känner mig nöjd. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0