Kikucon next.

Efter den superhärliga konserten på söndagen. Så har jag dränkt mig i allt som är LM.C och musik av LM.C.
I natt drömde jag till och med att jag cosplayade som Maya. Vilket slog  ett ljus inom mig att jag borde göra en dag. Kanske till vinterns konvent iår? >3< huhuuhuh. Absolut!

Anyways, bortsätt från LM.C och lollipop fetish så skall jag till Åbo idag på Kikucon. Ett liten mini konvent på en skola. Värt att besöka för att träffa vänner och derpa och chilla i det fina vår/sommarvädret.
Jag kommer inte med någon cosplay dit, jag ska dra på mig en causual steampunk outfit har jag bestämt. Because...I can. XD
Först hade jag bestämt att bli övernatt i Åbo, men nu bestämde jag mig att dra mig hem istället efter dagen~

Ohoho nu skall jag dra iväg~Morjens hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0