Helloouuu again~

Back on track, inklusive en veckas bloggplaus efter resan. Men det behövdes vila. Med så mycket håll igång och överflöd av händelser så tog jag en sneaky bloggpaus.
Anyways, nu skall jag lista för vad jag har fått gjort under veckan:

- Skaffat biljett till LM.C konsert. Jag skall se grabbarna igen, hiiihaaa!
- Beställt Cosplay outfit samt peruk.
-studerat till studentskrivningar
-blivit av med sommarjobb. Curse you jobbplats. Inte att jag söker dit igen. Inte värt efter alla dessa två-tre år jag har försökt slippa dit och jobba >.<
- skaffat Webcam!
-Saiyuki Gaiden OVA har kommit ut, jag gråter av lycka! Min favorit Saiyuki delstory, som får mig o lipa. Seriously. So god damn sad!. But I love it!



Resan berättar jag i ett annat inlägg när jag har fått mina samt Wiu och Idahos foton delade med varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0