bye bye Anchikun.blogg?

Yeah. Jag har haft typ bloggtorka ända sedan hösten egentligen. Som ni kanske har märkt med de sällan publicerade inläggen? XD men yeah. Det är för att bloggandet inte har lustat mig något mycket på senaste tiden, det har t.o.m kännts som jag vill glömma bort att jag hade en blogg som jag kan skriva i. Jag vet inte varför jag har känt så.
Men i varje fall så har jag funderat på att radera den, eller okej, de där lät grymt. Vi säger så här istället; att jag lämnar bloggen inaktiv och kanske byter blogg istället. Bara för att få en refresh på allt!
 
Who knows vad jag bestämmer åt denna bloggs öde, jag lämnar den i varje fall den såhär ett par dagar och ser vad som kommer att hända med den.
yeah.
Bye for a while~or maybe not XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0