Aicaramba!

"Hejsan mina gullepluttar! Har ni tottat tillräcklit nu?"
//Min awesome humor matematik lärare.

Desucon Frostbiteär nu över me de bästa. Fuu-! It was so damn fun that i almost drowned in derpyness and philosophy!

Men före jag drar till med detaljer på den helgen skall jag berätta om en dröm jag hade i natt. Det var en Convent dröm o ungefär så här var situationen:

Jag som cosplayar någon random 1700-tals karaktär(förmodligen Utena)


Min mood i drömmen till alla personer:



Sedan mötte jag Tan-chan i sin Sunao Cosplay o hon var värsta badass där tillsammans med Liss. Kommer ihåg att hon gick t.o.m. med de svartaste solglasögen så det reflekterade på omgivningen XD:
This! (oooohhhhyeeeaaah paint skilllllz!)

minns inte så mycket vad hon gjorde, men gick fram i olika köer och andra saker man måste vänta på så maka hon sig fram hur som helst. Det var hel festligt XD :


Conventet var också ute i sommarvädret, Påminde faktiskt om Åbo, vid Åbo domkyrka, hahah XD Minns så att det var ett hinder framför kyrkan att man inte fick gå in dit för att de normala inte skulle få en shock om konventare och cosplayare gick in och härjade där. XD De var någo slags vakter vid ingången och såg till att de normala fick passaera.

dock ville ju badass Sunao gå in i domkyrkan..like a BAUWSS!:

o blev ut-kickad. Sedan minns jag inte så mycket, men det blev en hel del tjaffs om deras underliga regler och spärrningar överallt. osv. XD

Sedan var det enhel del fumm och när convent tiden började ta slut så försök jag hitta alla kompisar o krama dem hejdå. Men de var förjävlit att hitta dem XD


men sen så gjorde man det sist o slutligen o då blev de kramdags.


sen minns jag inte mer från drömmen, XD
LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0