Mallnitz,Österrike

Idag kom jag hemtill kimito för att förbereda den fina peppade awesome resa till Österrike.
Jag flyger dit imorgon ca 7-8 tiden. Vilket betyder att vi startar 2 från kimito, kör till salo, tar bussen vidare vid 3 tiden till helsingfors och sedan hoppar ombord flygplanet. Sedan sista resfärden är tåget och sedan taxi.

med ca 15kg packning samt slalom skidor.
Oh..
how wonderful XD

Men seriöst, bokstavligen är det det 8D jag har väntat på resan sen hösten!! och nu är den äntligen här och står vid dörren typ xD

Som sagt. Vi kommer att skida slalom(min syster åker snowboard) varje dag och leva livet fullt ut. Mysa på café och utforska stället. :D

Jag är också stolt över min nya frescha slalom outfit. LOL jag måsta ha ny rock, för den andra har jag använt ett bra antal år, och förra året fick den en stor repa vid fickan som gjorde den...tja sönderaktig ut XD
Så Nu har jag en svart rock, och grön-neon färgade slalom byxor. Glasögon köpte jag också nytt, för den jag hade tidigare var mina första och är aaallt för små xD Den jag skaffade nu är blåaktig och har spegelgas. Det är till för att reflektera bort soljuset som bländer i snön så mycket XD

Men ohohoh vad jag kommer att Sakna er alla där i finland och norden osv. T_T och jaa, du är inräknad Ivan, väldigt mycket inräknad. AOohhohoh...sdfghjkkl..kom meed i kappsäcken o följ med på resan XD its free! XD

Alroight, Och imorgon har min lilla syster "De gamlas dans" där de har fina klänningar och dansar till klassisk vals musik a la  nobelhet.
Oh just det, det får mig att påminna om att min blogg är 3 2 år gammal nu XD För jag började blogga före sportlovet, och före jag hade de gamlas dans XD. LOL 
Herregud, kändes som om man just hade börjat skriva.
Åren går såå foort 8S

IT'S CAZY. XD


Kommentarer
Postat av: Ivan (Yulius)

Det låter som en fin outfit du har där 8DD



AWWWEH saknar dig redan massor ;__;

JOOOO, SAKELI JAG TRÅMAR MIG NER I VÄSKAN OCH MITT FETT MÅSTE RYMMAS DITT OCKSÅ!



Gratz till din blogg 8D och att du har orkat hålla den uppe alla dessa år också :D

2012-02-16 @ 21:41:18
Postat av: Anchi~~

Jah, bilder ska komma i massor däärifråån~ 8D



MEEP. JAH DU MÅSTE XD DET ÄR..LAGEN...XD



dankee~ ohoho, alltid kul att skriva av sig vet du~då har man ork XD

2012-02-16 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0