woodo dockor

I två dagar(inklusive tredje imorgon) pågår kulturdagarna. Temat är berättelser(sound horizon fangirl attack, märchen yay -shot-) och v fick frivilligt välja en grupp man fick arbeta i. Jag och Snailshit valde voododockor framställställning(egentligen recycle, göra nya figurar av gosedjur och plushies men voodo dockor låter mer fancy).
Så nu har jag skapat en flying mint bunny och en steve. Mycket roligt och slut i skåpe dagar.
Igår kväll var det halloween party o de va grejjer XD
Jag var robot unicorn attack med regnbågs peruk och Snailshit var nyan cat. LOLOL och före festen fick vi en spontan ide och gick till butiken(med våra cosplays på) och köpte purjolök som vi skulle ha till en leek spin dance aka levan Polkka. LOL Vi var epic på dansgolvet. Och överrraskande nog kände massor igen oss och kommentarade våra outfits, bland annat epicness och fyndigt. XD
Så får att orka dansa på golvet drack vi redbull så man var en duracell kanin hela natten. höhöh. awesomeness!
 
Just nu händer ingenting, inte ett smack. >_>
Imorgon fortsätter min och Snailshits Ao Oni kväll oss crackness! XD


Kommentarer
Postat av: u know ;)

hhaah liite kanske! :''D

2011-10-30 @ 22:00:25
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: hanna

hihih joo :D:DD

2011-10-31 @ 08:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0