Cosplay nr 2

Ni läste rätt jag skall börja på en ny, och därmed ha 2 hetalia cosplays. XD
Oh dear god. Idén kom fram på JiF igår när vi disskuterade om cosplayer och närcon. Tan-chan och jag skall nämligen spela upp vinterkriget i hetalia stil! Ahahah.
Och då kan ni väl gissa fram min roll? jag är lång, skall ha en militärhatt på mig och vara en yandere karaktär. 
 BA-DAM:

Say Hello to Mother Russia!
fast, jag kör nog med hans orginal klädsel x3
Fast denna kommer jag endast att ha på närconX. Jag hinner tyvärr inte laga den klart till Finncon-Animecon. ;|

Jaa, så nu måste jag vara snabb med att sy klart min Korea Cosplay så jag kan fortsätta med denna! ;D

BTW, oh jisses endå, igår hade jag såna skrattattcker på JiF. voi voi voi...jag var vaken t.o.m. enda till klockan 2 på natten. ^^'

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

LOL! Det kommer bli så awesome! Och ja, JiF är typ cybervärldens bästa plats för den som vågar lära känna oss där. xD



Och jag ska allt visa dig, Ryssland, vad jag går för! Jag är liten, men stor! Så det så!



//Finland

2011-05-18 @ 16:18:33
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0