de glada humöret stiger...med APH

ojojoj vilken angsty inlägg jag skrev förra gången...
Men jag kan tala om för er nu att jag är på bättre humör. ^^'

På tal om bra humör..äntligen..och då menar jag äntligen! så hittade jag Axis Powers Hetalia, Paint it white movie med engelsk sub. Jaa finally kom den ut.. :)

så nu har jag sett den och tja vad skall jag säga? LOL
Inte precis som jag hade väntat mig. xD jag var inte beredd på handligen eftersom traliern inte visade så mycket. Jag trodde faktiskt att handlingen skulle vara om II världskriget grundligt igenom och super seriöst. Men jag hade fel. Den handlade istället om ailiens som typ tar bort alla färger från jorden. (whut?) xD
Och förstås samlas nationerna för att lösa problemet och ta reda på vrf ailien gör det mot planet jorden.

Haha hela filmen hade så många FUUU ögonblick på ett humoristisk sätt och alla karaktärer var lika awesome som alltid. (Gotta love England with that fireman outfit!) XD LOL.

lol jag fångade upp lite bilder från filmen :3

jag döpte alla bilder till "what is this? I don't even know.."


Rysk ballet med de baltiska länderna! eeeeh...

nu blir de seriöst...

fightas med en wok-panna? hell yeah!

poland: Poony! you look odd today :)

well nu blir det iaf en "white x-mas" för filnad iaf :)

youtube!! :D

på tal om youtube, någon vänlig själ har lagt upp slutet när de dansar och sjunger wa wa wa sången. Haha jag tänker lära mig den dansen sen till Finncon så kan jag dansa med andra APH cosplayare XD
Damn den låten makes me happy :D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken sida såg du filmen på 8D?

2011-02-26 @ 16:24:27
URL: http://zandraart.weebly.com/
Postat av: Flizzis

Din blogg är jättebra! Hur som hellst vad ska du göra den här veckan? :)

2011-03-01 @ 09:06:45
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0