Happy New Year~

Snart sticker jag till M o firar nyår. Men först skall jag analysera 2011.

Såå~vad har detta år åstadkommit?
svar: Oh mon dieu of awesomeness!

För det första börja den åt reven. Inte boksavligt, men tja stress i skolmiljö är det jag menar. Studentskrivningar som for åt fanderns. Mitt barnsliga humör och angst moment. Hahaha det är nästan så att jag börjar skratta åt det. ^^'.
Men jag lyckdes ju trots allt bli student~Det lättade, och som man brukar säga, efter regnet kommer solen.
Det gjorde den.
På sommaren tog jag de bästa besluten någonsin i mitt liv. Att gå på konvent. Träffa människor som delar mitt intresse. Mitt nördiga otaku intresse som han har isolerat för omvärlden(nästan) släppte jag fri.
Oh jösses vad jag är glad. Ångrar inte en sekund att jag gick på finncon-Animecon.
Nu känns det som om jag har förut levt ett eremit liv under en sten och efter konventet har jag upptäckt en ny och modern värld. LOL.
På finncon-Animecon träffade jag underbara personer. Umgicks med underbara personer och nördade och fangirlade med underbara personer. En del av konventarna träffar jag ännu på veckosluten(min pokemon är inräknad här bl.a.>3<) och en del har jag träffat på nytt på ett annat konvent(Tracon~)
NärconX var ett awesome val på sensomamren!
Att slippa föräldrarna, resa med endast en kompis utomlands och återigen lämna den dystra vardagen och hoppa in i en färgsprakande konvent med svenska nördar~
På samma gång träffade jag JiF människor, från ett forum jag har varit aktiv i ett par år. Träffade Tan-chan, JiF (nu)föredetta forumvärd samt awesome bloggare jag har följt ett par år. Blev mer bekant med Liss, som också är en awesome aktiv JiF medlem~ ;D
Hetalia fans i massor stötte jag också på detta år. Och då menar jag massor. Underbart.

Efter konvent upplevelserna så är det Karis som kommer till de glada händelserna till näst.
Bättre skola får man leta efter. Massor med olika människor, i olika åldrar, olika nationaliteter, så random personlighet~ jag stortrivs massor där.
Mer roliga nya vänner träffade jag där. Otakun som vanliga trevliga gulliga människor~. Yaoi-films nätter med kamrater, cosplays planering, mer fangirlingande samt det viktigaste; studier.
En trevlig cosplaygrupp har jag och två vänner skapat. Så kommende hetalia cosplay filmer är påväg år 2012. Och under den tidens planering har jag träffat på en trevlig, creepy Russia cosplayare, som vi, av någon konstig anledning har mycket saker gemensamt. XD

Så har jag blivit smartare under detta år? jajamän! Mer social har jag blivit också, vilket jag är stolt över. Skol motivationen har blivit bättre~.Men någon vuxenhet får ni glömma, näe. Jag tillbringar gärna ännu en tid i landet ingenstans, om jag får be.

Jag har också blivit filosofiskt opptimistiskt också under dessa två år av lycka~. Jag känner mig ibland som en snusmumrik som är nöjd med lite~.
oh just det, min engelska har blivit bättre tack vare att jag kommunicerar med mina nya finska vänner på engelska. Kanske jag borde nu ta upp det finska språket med dem så sker det en förbättring med det också. ;)

Luv u all, mah awesome nerds~ lets share 2012 with a blast..toghether! >8D (no wonders 2012 is doomed XD)

Sammanfattat så är 2011 min favorit år. Hejhopp nu tar jag gladeligen emot 2012 i min famn med bubblor och regnbågar~
Cya next Year!
And Happy New Year~ from Anchikun/Az/kokoshuvud/Anna/Nosebleed4fun~


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Jepps, sydde den själv ^^

2012-01-10 @ 09:24:52
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: Tan-chan

Waaah! MISS YOU! Du måste komma på NärconXI! (T_T) Och så himla gulliga ord av dig. DU DIN AWESOME MÄNNISKA! ♥

2012-01-12 @ 22:09:08
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0