Konventkrapula

DET EXISTERAR!

Jag har varit såå lat denhär veckan, =_= sova sova sova vill jag göra, men jag orkar inte. Istället är jag på DA, Fece och msn där jag chattar med konventare som också har konventkrapula.
xD
jag älskar mitt liv, fullt av seriöstheter~ <3

lol, 20 nya vänner addat på facebook, o alla e otakun. XD jag tror jag dör snart av skratt. De flesta var hetalia fans då som jag träffade på ett hetalia möte. LOL

Idag tvättade jag igen min korea cosplay, nueh, några fläckar går inte bort. RAAAGE!

Så vad annat har jag gjort? jo jag har upptäckt en hetalia role-playing chatt. 8D awesomeness. Så där har jag tillbringat den mesta av tiden och...jaaa rollspelat. Om ni far in hit, så skall ni veta att jag är FlyingMintBunny där, Englands magiska husdjur. Me gusta.
http://www.chatzy.com/469033319537

varning, extrema fangirls och sånt och sånt kan förekomma sent på natten x'D just sayin.

Nästa konvent för mig: TRACON i Tammefors! 8D YAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0