Karis

Ändringar totalt i studie planerna höhöhö ~ som ni kanske vet om redan(för jag nämde väl att jag inte far till österbotten iaf iår, utan sen antagligen följande. pga. lägenhets brist i Nykarleby samt att skolan skall flytta till jakobstad  år 2012. sååå, lika gärna tar man ett mellanår I karis o väntar tills skolan i österbotten blir i bättre skick) ;)

Nu är det inriktning Natur och Medicin för mig. Och läraren inom det verkar heelt awesome på humor! haha. XD
Senare fick jag reda på min roommate. Det är en helfinskspråkig tjej. xD lolol. Så nu får jag ta o träna finska på fritiden här t.o.m x)
(Av någon anledning drar finskspråkiga till mig nu..)

Men awesome är det här! Massor med nya männsikor har jag träffat. två otakun faktiskt som delar samma intresse som jag. YAY! Vi har även planerat att imorgon skall vi ha en yaoifilm kväll på hennes rum. XD LOLZ!
 
jag trivs här(om man räknar bort den kommande mattaprovet som jag har på fredag,höhö*host*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0