Ao Oni avklarad

Phew!
det där spelet gav mig minsann mardrömmar för två veckor framåt, men det var värt, för jag lyckades klara spelet! XD fyfan vilket spel, och såå klurig. >.> hjärngymnastik, det var det inget brist på i spelet, nej.

Tanken på monstren får mig att freaka ut. dom där..nakna obama smurfarna med afro hår...Vem har kommit på en sån retard karaktärs design??? XD "its so scary that it becomes hilarious."


Och den där karaktären Takeshi alltså, hur kan man vara så..så skrajj att man springer iväg från kompisarna när det inte är någon fara?? snacka om att vara värre än Lille Skutt från Bamse.
>.>

Sedan finns det ju en Hetalia version på spelet, och vad jag vet om den..; den är hemsk, sorlig awesome och grym. Q_Q Historiemässigt då. Meeen det existerar inte som spel, utan man kan bara se den i spelformat på youtube. Oooch förstås massor med fanarts på zerochan.net och bra fanfics finns det. 8D


denhär videon en fanmade musik video, baserad från bilder till enkla animationer~ x3


btw, det var från denna video som jag fann Uninstall sången, fast denna version är fandub, men en väldigt bra sådan!
:') nu skall jag fortsätta frossa i fanmaterial inom Hetaoni samt Ao Oni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0