Girugamesh kommer till finland


Källa:
http://www.jame-world.com/fi/articles-69032-girugamesh-suomessa-2011.html

Just checkade jag JaMe och upptäckte att girugamesh skall ha konsert i finland i mars.
De kommer den 8.3.2011 och de kommer att spela i Nosturi, Helsingfors.
Biljett
försäljningen släpps ut 15.11. 2010.

Jaa grejs skulle det vara. Men jag är ingen direkt "fan" av bandet. Har hört några låtar av dem och de verkar riktigt nice. ;)
Men det skulle vara skoj att fara dit..tja bara för att fara och joina.
haha..

näe, jag är väl inte på väg dit tror jag, måste spara pengar, + så är det ju studentskrivningar i Mars, så jag vet inte om konserten krockar med dem.

En låt jag gillar av dem iallafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0