Bra dag

Yaaay, super dag idag, för allt känns så utmärkt och självklart.
Dessa saker är bra:

  • jag har en halvsida att skriva kvar ännu av min textkompetens, resten fick jag klart i skolan.
  • jag har fått tid till skriftliga provet till bilkörkortet: fredag
  • jag är i kapp med mitt konstarbete igen. yay me.
  • jag fick ha Sound Hrizon som arbete i musik lyrik kursen. Modda läraren blev till och med mycket intresserad av deras musik vilket är ju kul ;)
  • skall analysera six pistols texter, kommer att bli intressant. (de andra alternativen var tråkiga okända finska, tyska artister, men jag var snabb o valde den enda rock musiken som fanns att välja) ha.

Anyways, möjligen på lördag far jag till Åbo för att skaffa vinter stuff. Bland annat SKOR. har inga alls så jaag är i stooort behov av vinterskor.


men tyvärr så finns det inga i finland såna skor som jag vill ha.  (T_T) Bara på...ebay. lol men sant. Titta nu bara:




lovly? ;)




dom här skulle vara perfekta om de var vita. För vita skor vill jag ha för jag tycker att jag har så mycket svart. Så svart rock passar bra med vita skor, för jag gillar svart och vitt kombinerat. ^_~

nu när jag engång kollar igenom Ebay så vill jag säga att denhär hupparin är awesome!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mina skor på min blogg e mycket heitare! :D:D

2010-11-11 @ 21:54:43
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0