prov veckorna är över, allt stress är över.

Idag skrev jag mitt sista prov: psykologi. Det  gick helt bra kändes det som :). Jag känner mig som en utbildad psykopat..psykolog :D
Och gud vad skönt det är att ha alla prov över, det är verkligen en lättnad. Men det är bara för denhär perioden. de sista proven före sommaren kommer att äga rum i maj sen. Dx  seen sommarlov, jippi ;P
Jag kan presentera min prov resultat faktiskt för den här perioden:
Engelska: 7+ (skulle har kanske klarat mig bättre, men grammatiken var så lurig >.O)
Franska: 7½ (där failade jag xD jäkla grammatik)
finska: 5½ (in your face finska jag blev godkänd >:D)
Religion: 8 (wow. o.O läste typ en gång igenom den tråkiga meningslösa texten)
Kort Matematik: 8 (skills! är vanligtvis sugig i matte men detta är ett undantag)
Psykologi: okänd (väntar på vitsord)
Jag skall vara ärlig och säga att jag är nöjd med resultaten. :) jag är ju på det sättet inte heller underkänd så det är ju bra. Och alla människor behöver ju inte befinna sig på "topp" vitsorden och betygen.  

Annors idag då? jo idag hände inte så mycket. Var på ett bra humör idag. Timmarna började med prov och efter det hade vi religion. Där presenterade jag och Dani vårt etikarbete och höll en diskussion där vi hade argument för och mot dödstraff. Efter maten hade jag finska, som var chill för där presenterade mofi(modersmålfinska elever) gruppen sina arbeten och vi fick ut våra prov som vi sedan gick igenom.  När den timman var slut hade tydligen mer än hälften av eleverna farit någonstans(skolkat, bilskola och andra orsaker att vara borta) så på matematiken var vi endast 4 st. lol och vår lärare tyckte att vi ännu skulle gå igenom ett kapitel i boken och räkna uppgifter(oh come on. sista matte timmen med 4 elever. är det nödvändigt?). Den timmen blev alltså inte direkt seriös. Den sista timmen var meningen att vi skulle ha historia, men vi fick ledigt istället eftersom vi fick jobba på våra "egna arbeten" som *host* alla aktivit gjorde när vi kom hem. x3 Med andra ord man fick sluta tidigare. wiee.
På kvällen här nu har jag firat för periodens slut med vila och chill. Imorgon åker min mamma och lillasyster till Tyskland på en veckas skolresa, vill också med men tyvärr, jag läser inte tyska så jag kan inte följa med. :(
But whatever. Jag slipper förmodligen till Frankrike i sommar med Hanna :D kanske än så länge. :3 till Annecy hade de planera att fara igen. Yay.
hthrth

thbhb
Voilá. ;D C'est beau. <3

Kommentarer
Postat av: h

can't wait <3!

2010-04-09 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0