ohh..internet fungerar igen :,)

gy

Jag tänkte updatera inlägg igår men på grund av Islands fjollorna och deras röksignaler till Katla så gav vårt internet upp och dog. Nä skämt åsido, det berodde inte på någon vulkan utan på vårt hemma internet som tog en paus igår helt enkelt.
Såå vad har jag gjort under veckan? ööhh..det vanliga: skola, hemma, körning(yay), träffa kompisar, nördat i d.gray-man animen på kvällarna, varit asocial och sånt trevligt :) sammanfattat sånt jo.

På tal om D.gray-man, nu är jag på episode 34. Och den animen är riktigt beroende framkallande. Hmm inte så konstigt att jag har börjat gilla den, den handlar ju om själar och demoner och att döda för rädda mänskligheten ^^ som de andra serierna jag har diggat(ex. Chrono Crusade, bleach, saiyuki, soul eater etc.). lol undrar varför jag drar mig till just såna animen xD
Iallafall, Lavi har dykt upp flera gånger redan ;D han e jättebra, och humor och är en sån där kiva glad typ. (varför kan inga animekaraktärer finns i verkligheten >.<) Och konstigt så dissar jag inga huvudkaraktären. o.O Jag brukar ofta göra det i animeserierna men jag kan inte göra det i denhär serien. Allen Walker är en typisk huvudperson tycker jag, sådär snäll och framåtsträvande person men ändå så gillar jag honom för det. x3 kanske för att han är gullig? xD I dunno..

hittade förresten på google en som har cosplaya som Lavi, ^^ lyckat tycker jag...vill också cosplaya.
bhbh

ajo på tal också om cosplay, hade fått sett och hört mycket om Uppcon som ordnades i Sverige för några veckor sen och det verkade såå awesome. Jag vill också diiit T_T mina otaku instinkter säger det. Skulle jag ha varit där skulle ja tamme fan cosplaya! jajamän. som vem det vet jag inte :3
kanske:
- Lavi - D.gray-man (supriise)
- Shinigami - Soul Eater (hell yeah xD)
- Russia - Power axis Hetalia (pfft. påriktigt, jag skulle det)
- England - Power axis hetalia (vet inte, men därför bara ^^)
- Oz Bezarius - Pandora Hearts ( bara för att han har söta kläder)

många alternativ där ;)

Idag skall jag bara chilla, ah just det, min farbror från Åland kommer ti oss en sväng för att se på någo båtar med sina bekanta ^^ kiva kiva. så får man höra vad han har o berätta.
det där var något jag hade missuppfattat tydligen. xD
nu skall jag fara hejdå hej  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0