Happy Potter

Medans Familjen stack till Ö:botten tog jag beslutet och stannade i Karis till Lördagen, stack hem, och var hemma till måndagen. Tyvärr måsta jag och Nath ställa in Åbotäffen och ta de nån annan dag. Antagligen om två veckor. mupp. such a long time to wait~
På måndagen for jag till min fammo & Faffa oh hade det jätte trevligt. God mat bjöds det på och jag åt mig rund som en boll igen. Bra med föda inför karis dagarna, då slipper man svälta.
Plugg plugg och läs och läs i min ekologibok.
Imorogn ekologi prov. Jag skall kicka ut kunskap då på ett papper klockan 17:15.
Usch för prov på sena eftermiddagar. >.O
Jag tycker bättre om att ha på morgonen, då är hjärnan fräsch och man slipper undan provet snabbt.

Idag fick jag ett härligt skrattanfall på Tumblr. Seriöst, ett heltjusigt inlägg om Harry Potter som hade skrivits fel till Happy Potter, då passade en lustigkurre på att spinna vidare på "Happy Potter" titlar och historien i ett nötskal.
En simpel Parodi från Harry Potter böckerna samt filmerna.

Jag copy paste(ar) hela inlägget hit:
----------------------------------------------------------------------------------


Happy Potter, the boy who laughed

Happy Potter and the Smiling Stone

Harry Potter and the Chamber of Smiles

Happy Potter and the Comedian of Azkaban

Happy Potter and the Goblet of Giggles

Happy Potter and the Order of Puppies

Happy Potter and the Happy Bubbly Prince

Harry Potter and the Lively Hallows.

Join Happy Potter,
Hermione Giggler, and
Ron Wheezing,
in a hilarious adventure to make the Dark Lord laugh.

Lord Loldemort is depressed and angry because he isn’t like Happy Potter or Albust Out Laughing Dumbledore. He is joined by a band of equally depressed Laugh Eaters, like Belowtricks LeStrange, and Losinit Malfoy.

Happy must go through many jokes and playful riddles, facing Severe Huss Snape, finding Loldemort’s mysterious Whorecruxes… Which are the only thing that can make him laugh.

Happy is joined by his ragtag team of ex-clowns, Siriusly Black, Remus Laughing, Tinks, The Wheezings, Mad-Eye Not-Moody, Kingsley Cacklebolt, and many others. Together they can save the Wizarding world from sure peril.



dead ^

omg. this whole post is amazing

I love whoever wrote this so much.

alburst out laughing

oh fucK

BHAHAHAHAHHA DYING

ADFGHGFDSZFHGJHFDDFGDS

Ron Wheezing

KINGSLEY CACKLEBOLT

ALBUST OUT LAUGHING DUMBLEDORE I CAN’T I CAN’T DO THIS

Happy Potter is on my dash again, Yay!

WHAT IS AIR

OH GOD!

I’M DEAD RIGHT NOW!

DEAD!

--------------------------------------------------------------------------------

Hela grejjen kan ni hitta här:

http://nosebleed4fun.tumblr.com/post/20787942996/moomoomeep-kyara313-chibi-and-femsassin

Totally Made my Day for sure!
Ett gott skratt förlänger livet sägs det
. . .
Från och med nu har jag blivit odödlig.

Have a Nice Day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0