yippie yay födelsedag

Dagen börjar awesome och skall sluta awesome ^^
Jag bjöd bästa M hit och vi nörd snackade enormt. xD vi fick skrattanfall vid varje bild vi såg på ZeroChan och planerade att syssla med något liknande på Finncon & Närcon. LOL + så var vi lite dirty vid vissa bilder. Huoh(ylläri) ;D

här är exempel på bilder vi hade roligt med:
Så här skall vi sova i sovsalen. x,D Jag identifierar mig mest med China eller England.

För att inte tala om regnbågs mind


Och facebooka folk


sedan fann vi denna lilla serie, vi garvade mycket. Observera att jag är är S.Korea(knatten med blå-vit dräkt) och M är Taiwan(knatten i rosa klänning) oh god. Stackars China..igen. xD Det är inte lätt att vara äldst. ;)



Dessutom provade jag min super kamera zoom(som jag inte har använt på länge) och fotade människor på kyrkogården från mitt rum. ;) paparazzi kurs.
Jag skulle gärna vilja posta bilder men det är ju kanske inte direkt lämpligt, + så har laptop inget minneskort uttag och liknande.


Kommentarer
Postat av: hanna

varsågoodis! :DDD

2011-05-05 @ 20:11:06
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0