tillfälligt avbrott aka paus.

dagen störtade samman precis när jag vaknade idag.
för det första så vaknade jag sent, sent, SENT! T_T och det var där allt började. Jag hade igår gjort upp ett schema för idag som jag hade lovat mig själv att följa punk o pricka(detsamma gäller tiden). På tal om tid, det var det som förstörde allt idag.
Nåja i och med att jag måsta hinna med allt hade jag tänkt måste jag vakna klockan sju och börja läsa ekologi boken klockan 8. Skulle jag ha gjort det skulle jag vara klar klockan 12. Men icke! jag vaknade istället klockan 12, började läsa klockan 13.00. och blev klar för en stund sen(klockan 19.30) -____________-
alltså va faaaaan?!!!!!!
hur skall jag nu hinna med 4 teckningar som skall vara klara idag, det är sååå omöjligt just nu så jag känner mig helt förstörd. Usch näe. För imorgon kan jag inte börja teckna, för då skall jag ägna hela dagen till ekologi och på tisdagen-onsdagen-torsdagen-fredagen skall jag göra 2 andra teckningar samt städa för fullt i huset.
Like no waaaaay?!!
T_T

blöh inte nog med det, nu kan jag ju inte fortsätta sy mera när en random person beslagtog symasikinen och bannade mig från att använda den mer i framtiden. Bara för att jag helt enkelt inte hade tid att skjutsa henne till en kompis..(duh!!)
 yippie. -__- där ser ni rubriken, jag fortsätter på min cosplay när jag får låna någon annans symaskin.

oh well, man kan ju säga oxo att ett problem är löst. jag behöver inte sy denna vecka vilket leder till att jag har mer tid till teckningar, studier samt städning. Oh jag får inte glömma; jag skall skriva en text till Ny karleby skolan. greeeeat. not.

sorry om inlägget verkar stötande men jag har en verkligen dålig dag idag...så skjut mig någon NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0