Student 2011

Jag har inte riktigt orkat skriva om min vardag, den är endå så grå och tråkig med all regn och blåst; bara skräp väder med andra ord. >.O

Men något som inte är skräp så är bekräftelse om att jag lyckades bli student iår! @_@
wow...just WOW!
XD

hahaha, omg denna värld är allt lustig ibland. :,) Jag bara blir och skrattar åt alltsammans när jag tänker på det o allt failande jag gjorde på modda uppgiften. Visserligen var ju inte resultaten de bästa, men whatever dom höjjer jag på hösten, nu skall fira att jag blev student iallafall! ;D

Awesome!

voi voi suck med mig, alltid skall jag utmana skol livet xD
men jaa, resultaten blev följande:

skala: (L=utmärkt, I+/- =underkänd) L, E, M, C, B, A, I+, I-

biologi: C
historia: B
finska: B
engelska: B
matematik: A
modersmål: A
franska: I+

Som ni ser blev jag underkänd i franskan :,( *snyft* 
men jag är glad att jag blev godkänd i matematiken XD ett poäng från underkänd, oi oi oi.. x)
modersmål, tja, den är förståerlig, men jag var supernära B, ett poäng typ. o_<
Samma sak med historian och biologin, i biggan var jag ett poäng från M och hissan var jag ett poäng från C.
like wtf?! seriously...
Engelskan skrev jag om, men det föll till samma resultet som höstens. LOL
Finskan var jag super duper nöjd över, t.o.m. chockerande! B...ett B...och typ alla vitsord på betyget jag har i finska är underkända...LOL LOL.. xD damn, gömda skillz eller?!

så jag skrattar nog glatt åt mina resultat...nästan lite psykiskt..o_O snacka om blandade känslor kring ett examen resultat. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0