Shopping i Hesaa

På lördagen så for jag, Idaho och Wiu till Helsingfors för att spendera hela dagen(samt pengar) på shopping. Jag var ute efter en studentklänning och faktiskt, jag hittade en snygg en från Seppälä. Den är vit med svarta ränder. Bilder kan tyvärr inte posta för att jag inte kan lägga in foton på laptopen. =_=

Sedan som halvpresent av Wiu fick jag en Panda Huppari, Yaa~aay  \(^o^)/ hon betalada alltså halva priset för den XD Thaaanx Buddy!!

Sedan köpte jag ett par capri leggings, solglasögon, ett par vita skor till avslutningen samt till korea cosplayen.
Haha, de där skorna  var ett bra val. De är vita med en liten svart rosett på. Efter avslutningen så tänker jag riva loss rosetten och, voilá så har jag perfekta skor till korea <3

jaa de var väl de enda sakerna jag köpte. Vi startade ca 8:15 till Hesa och kom hem först 12 på natten. LOL
Men vi var och hälsade på Wius kusiner så därför sprang tiden iväg. ;)

Idag har jag inte gjort något extra, jag målade lite och lyssnade på fasanen som har sitt revir på vår tomt. xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0