Moi moi paredo & Välkommen paredo!!

Finally! UUUHH jag har väntat såå lääänge på detta! ;3 >__<
Så vad är det frågan om nu igen bland all fangirlade?
Joo Finland och Sverige från Hetalia har fått sin egen riktiga orginala version av slutlåten "hatafutte paredo".

detta är då bara previews, fulla låtarna kommer ut den 25 maj.

Ahhh Finlands röst är bara så cute<3 "moi moi paredo, towards the enchanting world, Tervetuloa!" Haha, naaw ;3

Sveriges version, jaa den crackade jag upp vid. Speciellt när han sa "everyone come to my house, välkommen parade" och när han uttalade "köttbullar" som "Shottobullar" x,D
oh mai...
seriöst..jag skrattade överlycklig så jag bankade i misstag huvudet i väggen. Tur att jag inte väckte någon i huset.(höhö klockan är halv 3) ;D

Se och hör, finland och sveriges egen musik i Hetalia! B)



Kommentarer
Postat av: Anonym

int ja heller! :''''''''''''DDDD

2011-05-02 @ 16:17:22
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Först när man hör Finlands ba "kyaaaa!<3" och sedan sveriges.. nästan lika långsam som grekland...

2011-05-02 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0