Märchen!



Jag bara vill ha denna CD! fy fan vad jag längtar att få den, men nej. :< jag får nog ta en paus med att beställa från japan. Kanske på hösten tar jag och beställer den från cdjapan.com.

Men musiken är såå kärlek, igen <3 Sound Horizon, ni har lyckats igen med ett perfekt album!

Ojojoj. Den här gången har Sound Horizon rotat i tyska språket och baserar sina sånger på tyska sagor och berättelser.

Dock vet jag inte handling ännu för denna album, för jag har inte lyssnat mycket på den. Men av vad jag har hört och sett så verkar den väldigt väldigt lovande. ^^

...och märchen vom friedhof är smexig. x3

Här är deras PV förresten, det är inte varje dag de ger ut en bra sådan ;)




en låt jag har börjat gilla x3

Kommentarer
Postat av: MYMiC

sv: hahahah omg, det är verkligen så xD

ah..who needs sleep? xD

2011-05-19 @ 22:07:27
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0