Cosplay, Korea, 60% klar.

Nu skall jag göra en Check lista, för det behövs.

sy vita "yukata grejj" underklädseln [x]
sy ärmar [x]
sy blåa västen[]
sy gråa "benvärmare" [x]
sy vita band på "benvärmarna" [x]
köp skor [x]
köp vita capri byxor []
köp mörk svart/brun hårfärg []
köp mörka linser [x]
köp hårslinga till korea spirit [x]
laga "korea spirit aka hair curl" []


Jag har nu sytt i 5h. Jag började klockan 21.00. och blev klar 02.00. XD
lol jag måste förstås stojja med mig själv, det är så kul, dessutom såg mitt ansikte weird ut. XD


LOL den ser lite skrynklig ut som en disktrasa, men västen kommer att charma till dräkten sen ~
;)


haha, lade ni märke till skorna? xD efter skolavslutningen skall jag dra bort rosetterna så jag har helvita skor sen <3 ;D


Kommentarer
Postat av: EbbaBox...igen xD

Ok, here goes stalker again men SHIT vilken awesome cosplay! 8'DD

2011-05-29 @ 18:17:34
URL: http://animebox.blogg.se/
Postat av: EbbaBox

Håhå, stalkers är ju alltid kul >8'D Och man får en väldig massa fler kommentarer x'D

2011-05-29 @ 19:30:28
Postat av: Shayan & Lollo

va gullig >w<

2011-06-11 @ 11:25:42
URL: http://japanesemonsterz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0